Galegos no Brasil



Breogan o primeiro galego 
Celtico, 02/07/2019

Lançamento do livro "Portugueses e Galegos no Rio de Janeiro"
Editora Ayran, 23/03/2022

Bandeira da Galiza

Bandeira do Estado da Guanabara

Bandeira da Cidade de São Sebastião do Rio de Janeiro


Bandeira de Estado da Galiza

A Lei do 29 de Maio de 1984 da Junta da Galiza (Governo da Galiza) fixou as proporções exatas da bandeira nacional civil em três módulos de longo por dois de largo, com uma banda azul celeste em proporção três módulos de longo/6 ou o equivalente em 0.5. A bandeira nacional civil é a bandeira galega que pode ser utilizada por todos os galegos.

O Santo Graal ou cálice do sangue de Cristo, foi a bandeira e escudo de armas do Reino da Galiza desde o século XIII. A representação moderna e oficial do escudo galego foi fixada no ano de 1972 pela Real Academia Galega (RAG). A RAG propôs à Junta de conservar a memória da bandeira galega antiga dentro da bandeira galega moderna. O resultado foi a superposição das armas ou escudo galego sobre a bandeira nacional civil, formando o que em Vexilologia se chama "Bandeira de Estado". A bandeira "de estado", "institucional" ou "oficial" galega é a que deve figurar nos atos oficiais do governo e instituições galegas.

"A bandeira de Galiza deverá levar carregado o escudo oficial quando ondeie nos edifícios públicos e nos atos oficiais da Comunidade Autônoma", Lei 5/1984 de Símbolos de Galiza, Articulo 2.2.

Comentários